TRADISS - Technika Komputerowa
telefony: (+48) 32 757 25 71, (+48) 607 062 023, faks: (+48) 32 757 28 32, ul. Oswobodzenia 1, 40-403 Katowice
enova365
sage
telefony: (+48) 32 757 25 71, (+48) 607 062 023
ul. Oswobodzenia 1, 40-403 Katowice
O firmie Kontakt Bezpłatne prezentacje Konsultacje zdalne Mapa strony Praca

ACT! CRM już w Polsce

Sage Symfonia wprowadziła 15 maja 2008 nowy produkt w swojej ofercie - znany na całym świecie system do zarządzana relacjami z klientami: ACT! by Sage. Program ACT! - po raz pierwszy w polskiej wersji językowej - jest jednym z elementów globalnej strategii CRM 2010, ogłoszonej przez Sage Group w marcu bieżącego roku.

ACT! to doskonałe rozwiązanie, dobrze trafiające w potrzeby polskiego sektora MSP. Pozwala lepiej zarządzać zespołami handlowymi i kontaktami, sprzedawać więcej a właścicielom firm i menadżerom umożliwia osiąganie lepszych wyników. Jest też gotowy do użycia tuż po instalacji! To program tak łatwy w obsłudze, że każdy, kto umie posługiwać się komputerem, będzie wiedział jak używać ACT!-a - powiedziała Elwira Sokołowska, Prezes Zarządu Sage Symfonia.

Obecny na globalnym rynku od przeszło dwudziestu lat system ACT!, umożliwia małym i średnim przedsiębiorstwom podnoszenie efektywności obsługi klientów oraz skuteczności zarządzania procesami sprzedażowymi. Wspiera działania analityczne kadry zarządzającej. Pozwala na podejmowanie w optymalnym czasie racjonalnych decyzji biznesowych. ACT! systematyzuje także wiedzę o relacjach z klientami oraz umożliwia przedsiębiorstwom planowanie kolejnych działań komunikacyjnych. Łatwo integruje się z popularnym oprogramowaniem biurowym i umożliwia rozszerzanie funkcjonalności wraz ze wzrostem firmy.

ACT!, najczęściej wybierany CRM na świecie, zdobył zaufanie wiernych klientów między innymi przejrzystą formą prezentacji danych. Użytkownicy mają dostęp do informacji o szansach biznesowych na każdym etapie procesu sprzedaży, jak również zyskują szybki dostęp do 10 najbardziej rokujących transakcji. Analiza zgromadzonych danych oraz prezentacja wyników i prognoz sprzedaży jest znacznie łatwiejsza dzięki automatycznie generowanym przez program raportom i wykresom.

ACT! jest jednym z podstawowych i ulubionych narzędzi pracy właścicieli firm i kadry zarządzającej, szefów działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, agentów nieruchomości, pracowników banków, planistów finansowych i brokerów, agentów ubezpieczeniowych, specjalistów public relations, specjalistów ds. mediów i reklamy, specjalistów marketingu, konsultantów ds. zasobów ludzkich i rekrutacji oraz trenerów, szkoleniowców i organizatorów szkoleń. Wszechstronność branż, w których ACT! doskonale się sprawdza, wynika z jego modułowej budowy i możliwości zaawansowanego dostosowania do specyfiki organizacji pracy oraz typu przetwarzanych danych, jak i indywidualnych wymogów użytkowników. Już instalacja jednostanowiskowej wersji programu dostarcza 10 predefiniowanych profili dla najpopularniejszych zastosowań biznesowych. Informacje gromadzone i przetwarzane przez system mogą być współdzielone przez inne popularne aplikacje biurowe, takie jak MS Office czy IBM Lotus, jak również udostępniane zdalnie i mobilnie dzięki współpracy z platformami Citrix, BlackBerry, Palm OS, czy Windows Mobile.

ACT! by Sage umożliwia budowę trwałych relacji biznesowych z aktualnymi i potencjalnymi klientami, również dzięki integracji z innymi systemami firmy Sage Symfonia, jak SYMFONIA Premium i SYMFONIA Forte. Wymiana danych pomiędzy poszczególnymi aplikacjami odbywa się za pośrednictwem dedykowanego modułu ACT! Integrator.

Ogromną zaletą systemu ACT! jest także wsparcie dla pracy grupowej. W systemie możliwe jest tworzenie harmonogramów grupowych, zarządzanie działaniami całego zespołu. Szefowie działów otrzymują narzędzia do kontroli efektywności poszczególnych członków zespołów i poziomu realizacji przydzielonych zadań oraz ustalania zróżnicowanych poziomów praw dostępu do danych i ich edytowania przez użytkowników.

Oprócz wersji do pracy grupowej oraz integracji z SYMFONIĄ, nawet jednostanowiskowa, samodzielna wersja programu (typu stand alone) ma możliwość współpracy z aplikacjami biurowymi i systemami klasy ERP innych producentów.

Dla każdej firmy informacje o klientach i zawieranych transakcjach są bezcenne. W systemach CRM bezpieczeństwo danych jest więc niezmiernie istotnym zagadnieniem. ACT! by Sage oferuje automatyczną synchronizację, zapisywanie i konserwację bazy danych, pięć poziomów zabezpieczeń danych, delegowanie uprawnień użytkowników oraz ustalanie własnych poziomów zabezpieczeń, zgodnych z przyjętą w firmie polityką bezpieczeństwa informacji.

Źródło: www.symfonia.pl

Programy DEMO
wersje demonstracyjne
enova365 - zmiany w przepisach kadrowych i podatkowych w 2016 rokuenova365 - Jednolity Plik Kontrolnyenova365Kolektory danych - mobilny terminal magazynowycztery twarze enova365Wysyłaj i odbieraj e-dokumenty przez serwis miedzyfirmami.pl
 
© 2000-2017 Tradiss       Informacje o witrynie       Archiwum       Projekt UE       Mapa strony       www.sage.com.pl       www.enova.pl       www.saldeosmart.pl       realizacja InfraNet.pl