TRADISS - Technika Komputerowa
telefony: (+48) 32 757 25 71, (+48) 607 062 023, faks: (+48) 32 757 28 32, ul. Oswobodzenia 1, 40-403 Katowice
enova365
sage
telefony: (+48) 32 757 25 71, (+48) 607 062 023
ul. Oswobodzenia 1, 40-403 Katowice
O firmie Kontakt Bezpłatne prezentacje Konsultacje zdalne Mapa strony Praca

ACT! by Sage do pracy grupowej

ACT! by Sage do pracy grupowej zapewnia efektywną organizację pracy zespołu i zwiększenie jego wydajności. Ułatwia budowanie trwałych relacji biznesowych z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Został zaprojektowany z myślą o potrzebach zespołów sprzedaży, marketingu oraz kadry zarządzającej. Logiczna struktura i intuicyjna obsługa gwarantują szybkie wdrożenie członków zespołu do pracy z programem.

ACT! dodatkowe wsparcie pracy grupowej:

  • harmonogramy grupowe;
  • zarządzanie działaniami całego zespołu;
  • podgląd składu zespołów i grup;
  • szybka informacja o aktywności i efektywności członków zespołu;
  • modyfikacja nazw i typów pól szans sprzedaży;
  • zróżnicowane poziomy praw dostępu do danych i ich edytowania dla użytkowników;
  • wyszukiwanie kontaktów według praw dostępu;
  • automatyczna synchronizacja, zapisywanie i konserwacja bazy danych;
  • pięć poziomów zabezpieczeń danych;
  • delegowanie uprawnień użytkowników;
  • instalacja w tle;
  • bezpieczeństwo grupy i firmy.

ACT! by Sage do pracy grupowej to zarządzanie informacją o klientach

  • centralna baza kluczowych informacji o kliencie i partnerach biznesowych;
  • szybki dostęp do prezentacji, ofert, kosztorysów i innych dokumentów - również skrótów do dokumentów;
  • filtrowanie szczegółów informacji o klientach;
  • rozbudowana struktura rekordów, ukazująca w przejrzysty sposób pełny obraz relacji z klientem;
  • czytelna segmentacja klientów, 15 poziomów hierarchii;
  • zaawansowane wyszukiwanie segmentów, grup i firm;
  • mechanizm eliminujący duplikację danych i usuwanie powtarzających się rekordów.

ACT! by Sage do pracy grupowej to zarządzanie procesem sprzedaży

  • podgląd szczegółów szans sprzedaży (status działań, etap sprzedaży, kwota);
  • podgląd prawdopodobieństwa zawarcia transakcji;
  • błyskawiczne generowanie ofert i kosztorysów;
  • dostęp do listy zadań działu handlowego i podgląd szans sprzedaży;
  • przydatne formularze z możliwością dostosowania do indywidualnych potrzeb;
  • generowanie i importowanie listy produktów;
  • przejrzysta, graficzna lista oczekujących zadań sprzedaży z możliwością wglądu w szczegóły szans sprzedaży;
  • zdefiniowane raporty sprzedaży;
  • eksport danych do programu Excel;
  • możliwość modyfikacji nazw i typów pól szans sprzedaży oraz przypisania wielu kontaktów dla danej szansy sprzedaży.

ACT! by Sage do pracy grupowej to zarządzanie informacją biznesową

  • rozbudowane kryteria wyszukiwania informacji, m.in. na podstawie: słów kluczowych, danych numerycznych;
  • 40 standardowych formularzy raportów z możliwością dostosowania do indywidualnych potrzeb;
  • opcje wielokrotnego wyboru i dostosowania list rozwijanych;
  • opcja dostosowania paska nawigacji do własnych potrzeb.

ACT! by Sage do pracy grupowej to zarządzanie czasem i kontrola codziennych zadań

  • planowanie spotkań, rozmów telefonicznych i zadań do wykonania;
  • harmonogramy grupowe;
  • kontrolowanie terminowego wykonywania zadań;
  • wybór ustawień kalendarza i podgląd wszystkich wydarzeń;
  • podgląd i filtrowanie notatek;
  • alarmy i identyfikacja zdarzeń kolidujących;
  • synchronizacja z kalendarzem Outlook.

ACT! by Sage do pracy grupowej to zarządzanie komunikacją z klientem

  • monitorowanie pełnej historii kontaktów z klientem i jego firmą;
  • wyszukiwanie kontaktów według praw dostępu;
  • przydatne szablony korespondencji;
  • zaawansowana współpraca z popularnymi programami pocztowymi Outlook, Outlook Express lub Lotus Notes;
  • wbudowany edytor tekstu - tabele, obrazy HTML, sprawdzanie pisowni;
  • powiązanie wiadomości pocztowej z dokumentem lub mailem, dołączanie do kontaktu lub grupy kontaktów;
  • zatwierdzanie i korekta adresów podczas synchronizacji z pocztą.

ACT! by Sage do pracy grupowej to zarządzanie pracą zespołu

  • zarządzanie działaniami całej grupy, podgląd dostępności członków zespołu;
  • podgląd składu zespołów i grup;
  • delegowanie zadań dla członków zespołu;
  • szybka informacja o aktywności i efektywności członków zespołu;
  • zróżnicowane poziomy praw dostępu do danych i ich edytowania dla użytkowników;
  • automatyczna synchronizacja, zapisywanie i konserwacja bazy danych;
  • pięć poziomów zabezpieczeń danych;
  • delegowanie uprawnień użytkowników;
  • reguły haseł;
  • instalacja w tle.

Programy DEMO
wersje demonstracyjne
enova365 - zmiany w przepisach kadrowych i podatkowych w 2016 rokuenova365 - Jednolity Plik Kontrolnyenova365Kolektory danych - mobilny terminal magazynowycztery twarze enova365Wysyłaj i odbieraj e-dokumenty przez serwis miedzyfirmami.pl
 
© 2000-2017 Tradiss       Informacje o witrynie       Archiwum       Projekt UE       Mapa strony       www.sage.com.pl       www.enova.pl       www.saldeosmart.pl       realizacja InfraNet.pl