TRADISS - Technika Komputerowa
telefony: (+48) 32 757 25 71, (+48) 607 062 023, faks: (+48) 32 757 28 32, ul. Oswobodzenia 1, 40-403 Katowice
enova365
sage
telefony: (+48) 32 757 25 71, (+48) 607 062 023
ul. Oswobodzenia 1, 40-403 Katowice
O firmie Kontakt Bezpłatne prezentacje Konsultacje zdalne Mapa strony Praca

enova365 dla Biur Rachunkowych

Pakiety dla Biur Rachunkowych

Promocja Pakietowa dla Biur Rachunkowych kupujących enova365 po raz pierwszy z modułem Praca na Wielu Bazach w cenie.

Warunkiem przystąpienia do Promocji jest dokonanie zakupu wg powyższych reguł.
Poszczególne pakiety nie łączą się ze sobą.
Pakiet można kupić jednorazowo.

enova365 dla Biura Rachunkowego

System ERP enova365 Biura Rachunkowe i Kancelarie Podatkowe to jedna z najważniejszych grup użytkowników enova365. Zarówno oprogramowanie, jak i cennik są dostosowanego do tego, aby Biura Rachunkowe mogły podnieść swoją konkurencyjność i zaoferować swoim Klientom usługi najwyższej jakości, co staje się szczególnie istotne w warunkach uwolnienia dostępu do zawodu księgowego. Pracując na enova365, Biuro Rachunkowe, oprócz pełnej obsługi księgowej, zapewnia swoim Pracownikom i Klientom dostęp do szerokich możliwości nowoczesnego, stale rozwijanego, zawsze zgodnego z przepisami programu. Dzięki stacjonarnemu i mobilnemu dostępowi przez wiele urządzeń (laptop, tablet, smartfon), enova365, umożliwia Biurom i ich Klientom wygodną pracę z oprogramowaniem dostosowanym do wspólnych potrzeb.

Modele pracy

  • on-line

    Biuro i Klient korzystają z enova365, baza danych znajduje się w siedzibie biura lub w wynajętej serwerowni - Klient wprowadza dokumenty (faktury, listy płac itp.), które po zatwierdzeniu od razu są gotowe do księgowania. Dzięki integracji danych księgowy w pełni wykorzystuje funkcjonalności dedykowane, które automatyzują jego pracę. Klient może także, z wykorzystaniem odpowiednich licencji, przeglądać (bez edycji) wybrane obszary (rozrachunki, bilanse itp.).

  • tradycyjny

    Klient pracuje na enova365 lub na innym systemie i wykorzystuje moduł dodatkowy - enova365 Eksporty Księgowe do eksportu dokumentów handlowych i płacowych, które następnie Biuro - z wykorzystaniem dodatkowego modułu enova365 Importy Księgowe - importuje do systemu i automatycznie księguje.

enova365 dla Biura Rachunkowego to

  • Pulpit Klienta Biura Rachunkowego:

    platforma WWW służąca dwukierunkowej komunikacji biura i jego Klientów, jest elementem pakietu dedykowanego dla Biur Rachunkowych, Kancelarii Biegłych Rewidentów, Biur podatkowych. Zapewnia bezpieczną i szybką elektroniczną wymianę informacji. Biuro, korzystające z Pulpitu może udostępniać swoim Klientom usługę, dzięki której mogą oni z każdego miejsca z dostępem do Internetu przekazywać i odbierać dokumenty księgowe i wiadomości z biura. Moduł znacząco podnosi konkurencyjność usług biura i gwarantuje przewagę na rynku coraz bardziej wymagających Klientów przyzwyczajonych do komunikacji oraz prowadzenia swojego biznesu w sieci WWW. Ułatwia pracę i oszczędza czas, który pracownik biura musiałby poświęcić na przeszukiwanie poczty i odpowiadanie klientowi na pytania różnymi kanałami

    Funkcjonalność:

    • Dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi),
    • dwukierunkowa komunikacja Klienta z Biurem Rachunkowym,
    • udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych,
    • najważniejsze informacje z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności,
    • raporty do pobrania w postaci plików PDF, DOC, XLS,
    • płatności do realizacji w bankowości elektronicznej,
    • zadania zlecone i powiadomienia,
    • zasobnik dokumentów - najważniejsze dokumenty zgromadzone w jednym miejscu.

    Korzyści:

    • Zwiększenie konkurencyjności usług biura,
    • poprawa jakości obsługi Klientów Biura Rachunkowego,
    • usprawnienie komunikacji z Klientem i wymiany dokumentów,
    • automatyzacja udostępniania informacji Klientowi,
    • wzrost efektywności pracy księgowego,
    • podwyższenie standardów bezpieczeństwa przekazywania danych Klientowi.
  • Praca na wielu bazach:

    narzędzie dla właściciela lub analityka oraz administratora sieci i sprzętu w Biurze Rachunkowym. Umożliwia zarządzanie systemem enova365, który obsługuje więcej niż 1 bazę danych, jest elementem pakietu dla Biur Rachunkowych. Wspiera w zakresie administracji i konfiguracji wielu baz (konwersja, aktualizacja wskaźników, archiwizacja, zakładanie operatorów i nadawanie praw), oraz w zakresie pracy operacyjnej (np.: zbiorcza wysyłka eDeklaracji, możliwość przejścia z listy analitycznej do wskazanego obszaru w wybranej bazie). Zapewnia wgląd w podstawowe informacje rachunkowe i podatkowe Klienta w jednym miejscu. Prezentuje je w formie tekstowej oraz w postaci wykresów. Dodatkowo w module są zawarte podstawowe statystyki pracy operatorów. Może być wykorzystywany do kontroli wewnętrznej oraz do rozliczeń z Klientem.

enova365 dla Biura Rachunkowego to moduły podstawowe

enova365 dla Biura Rachunkowego to opcje dodatkowe

Ulotka enova365 dla Biura Rachunkowego [PDF]

Programy DEMO
wersje demonstracyjne
enova365 - zmiany w przepisach kadrowych i podatkowych w 2016 rokuenova365 - Jednolity Plik Kontrolnyenova365Kolektory danych - mobilny terminal magazynowycztery twarze enova365Wysyłaj i odbieraj e-dokumenty przez serwis miedzyfirmami.pl
 
© 2000-2017 Tradiss       Informacje o witrynie       Archiwum       Projekt UE       Mapa strony       www.sage.com.pl       www.enova.pl       www.saldeosmart.pl       realizacja InfraNet.pl