TRADISS - Technika Komputerowa
telefony: (+48) 32 757 25 71, (+48) 607 062 023, faks: (+48) 32 757 28 32, ul. Oswobodzenia 1, 40-403 Katowice
enova365
sage
telefony: (+48) 32 757 25 71, (+48) 607 062 023
ul. Oswobodzenia 1, 40-403 Katowice
O firmie Kontakt Bezpłatne prezentacje Konsultacje zdalne Mapa strony Praca

Sage ogłasza globalną strategię CRM

Wizja Sage odnośnie systemów CRM odpowiada na nowe potrzeby klientów, wykorzystuje technologię Web 2.0 i przyniesie strategiczne korzyści już w 2008 roku.

Sage CRM Solutions, oddział Sage Group plc, ogłosił swą globalną strategię CRM 2010. To kompletna wizja produktów i technologii, zakreślająca kierunki rozwoju rodziny produktów CRM Sage, obejmującej produkty ACT! by Sage, Sage CRM oraz SalesLogix. Strategia odwołuje się do szczególnych wymagań biznesowych; tworzy nowe płaszczyzny interoperacyjności w ramach rodziny Sage CRM Solutions; korzysta z najnowszych otwartych standardów internetowych; a także uwzględnia rozwijające się technologie Web 2.0.

„Nasi klienci mają potencjał do rozwoju i rozszerzenia swej działalności biznesowej dzięki funkcjom, jakie oferują im nasze rozwiązania CRM, a wdrożenie tej strategii pomoże im w wykorzystaniu tego potencjału” - wyjaśnił Joe Bergera, Wiceprezes i Dyrektor Generalny Sage CRM Solutions.

„Systemy CRM osiągnęły krytyczny punkt zwrotny. Klienci informują nas, że ich wymagania przekroczyły poziom debaty na temat wyboru między rozwiązaniem własnym a dzierżawionym. Pragną pragmatycznego podejścia, które dostarczy im funkcjonalnego rozwiązania typu „gdziekolwiek znajduje się użytkownik”, obsługiwanego przez połączone środowiska typu front-office i back-office, oraz interoperacyjności między naszymi wiodącymi na rynku produktami do zarządzania kontaktami oraz systemami CRM.”

Globalna strategia Sage CRM 2010 - opracowana w toku badań w ramach bazy klientów Sage (obejmującej ponad 5,5 miliona klientów korzystających z oprogramowania i usług wspomagających zarządzanie) - wskazuje konkretne szanse, które małe i średnie firmy oraz oddziały przedsiębiorstw, mogą wykorzystać już w bieżącym roku. Dodatkowe możliwości i funkcje będą im dostarczane stopniowo do roku 2010. Klienci Sage CRM Solutions zyskują dostęp do wielu nowych korzyści, takich jak:

  • skrócenie czasu pracy przy zachowaniu jej wartości - dzięki rozwiązaniom dedykowanym dla konkretnych celów;
  • zwiększona wydajność użytkownika końcowego oraz wewnątrz organizacji - dzięki aplikacjom Web 2.0;
  • kompletne procesy biznesowe dzięki integracji rozwiązań typu front/back-office;
  • synergia funkcjonalności w ramach systemów CRM, ERP i rozwiązań branżowych, dzięki zastosowaniu usług internetowych;
  • ochrona inwestycji dzięki elastycznym rozwiązaniom wdrażanym na życzenie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem - zarówno zdalnie, jak i w siedzibie klienta.

Segmentacja oparta o wymagania biznesu

Przedsiębiorstwa mają różne sposoby interakcji z klientami. Niektóre współpracują z klientami w systemie jeden-do-jednego; inne, mające bardziej rozproszone organizacje muszą zarządzać kontaktami w trybie jeden-do-wielu lub wielu-do-wielu. Wizja CRM 2010 firmy Sage uwzględnia model interakcji każdej organizacji, jak również jej strategie zwiększania wydajności, oraz typ klienta kupującego CRM. Oprogramowanie i usługi Sage CRM Solutions są zoptymalizowane w taki sposób, by odpowiadać na wymagania podmiotów gospodarczych oparte na powyższej segmentacji; przy założeniu, że wiele organizacji będzie z czasem potrzebowało rozszerzenia funkcjonalności i opcji wdrożeniowych.

„Strategia dostarczania produktu Sage dla typów klientów kupujących CRM - według starannej segmentacji od najprostszego po najbardziej zaawansowane modele interakcji z klientami - reprezentuje poziom planowania nie często spotykany u dostawców tego typu oprogramowania.” - powiedziała Mary Wardeley, wiceprezes IDC do spraw aplikacji dla przedsiębiorstw i oprogramowania CRM. - „Nie tylko daje to kupującym lepsze możliwości dostosowania wykorzystywanego systemu CRM do własnej organizacji, ale też daje ogromne możliwości dla sieci partnerów Sage do zapewniania profesjonalnych usług wspomagających klientów, a firmie Sage - możliwość pełnej realizacji globalnej strategii firmy.”

Kompleksowa technologia

Sage wdraża podejście technologiczne, które będzie postawą realizacji globalnej strategii CRM firmy. Obejmie ono następujące elementy:

  • wspólne komponenty zapewnią spójność metod pracy użytkowników, przepływu zadań, dostępu do danych i analityki we wszystkich Rozwiązaniach CRM Sage;
  • integracja w oparciu o usługi pomoże organizacjom w zarządzaniu kompletnymi procesami biznesowymi z opartą na standardach integracją z aplikacjami back-office;
  • interoperacyjność pozwoli organizacjom na łatwą migrację z jednaj aplikacji CRM do innej - w miarę rozwoju działalności biznesowej;
  • platforma biznesowa SaaS (oprogramowanie jako usługa - Software-as-a-Service) pozwoli na dostęp do dowolnego produktu Sage CRM Solutions na życzenie bądź na miejscu (w firmie klienta)
  • serwisy kontekstowe (context-aware-services) uwzględnią usługi internetowe i Web 2.0, co pozwoli klientom na dodawanie na życzenie funkcjonalności do posiadanych produktów CRM; oraz
  • świadomość pracowników niezależnie od miejsca pobytu (anywhere-workforce-awareness) pozwoli użytkownikom na dostęp do aplikacji z szerokiej gamy mobilnych i stacjonarnych urządzeń, takich jak komputery, terminale sieciowe, inteligentne telefony (smart phones), urządzenia PDA - oferując spójny sposób korzystania z CRM, niezależnie od miejsca.

„Bogactwo danych transakcyjnych typu back-office musi być w odpowiedni sposób prezentowane użytkownikom CRM.” - mówi Sheryl Kingstone, dyrektor badań nad przedsiębiorstwem Yankee Group. „Strategia technologiczna Sage koncentruje się na pragnieniach klientów do uzyskania ulepszonych procesów biznesowych, dostępu w dowolnym czasie i integracji usług internetowych, prostych i łatwych w użyciu.”

Harmonogram produktowy Sage CRM Solutions w bieżącym roku kalendarzowym zakłada rozpoczęcie realizację nowej globalnej strategii CRM 2010. Proces ten będzie kontynuowany do roku 2010 w miarę stopniowego wprowadzania dodatkowych możliwości i funkcjonalności produktów. Więcej szczegółów na temat strategii Sage CRM Solutions 2010 znajduje się w Białej Księdze na ten temat, dostępnej pod adresem www.sagecrmsolutions.com

O Sage CRM Solutions

Sage CRM Solutions jest to portfel wiodących na rynku aplikacji, obejmujący ACT! by Sage, Sage CRM, oraz SalesLogix.

ACT!, przez ponad 20 lat najlepiej sprzedający się pakiet do zarządzania kontaktami i klientami, pomaga pracownikom i całym zespołom scentralizować informacje dotyczące kontaktów i kalendarza, zwiększyć wydajność komunikacji i poprawić wydajność jednostkową i zespołową.

Sage CRM oraz SalesLogix to nagrodzone pakiety CRM, odpowiadające na potrzeby biznesowe dynamicznie rozwijających się organizacji w zakresie sprzedaży, marketingu, usług i wsparcia. Sage CRM jest w pełni oparty o technologie webowe i może być używany na miejscu w firmie klienta, oraz na życzenie. Oferuje także możliwości prostej integracji z wiodącymi aplikacjami ERP firmy Sage. SalesLogix oferuje bogate i głębokie możliwości indywidualizacji oraz szerokie możliwości użytkowania w ramach wszelkich platform: sieci internetowej, systemu Windows oraz urządzeń mobilnych.

Ponad 56 000 organizacji i 3,1 miliona użytkowników na całym świecie polega na rozwiązaniach CRM Sage, ułatwiających im rozwijanie korzystnych, długofalowych relacji biznesowych.

Programy DEMO
wersje demonstracyjne
enova365 - zmiany w przepisach kadrowych i podatkowych w 2016 rokuenova365 - Jednolity Plik Kontrolnyenova365Kolektory danych - mobilny terminal magazynowycztery twarze enova365Wysyłaj i odbieraj e-dokumenty przez serwis miedzyfirmami.pl
 
© 2000-2017 Tradiss       Informacje o witrynie       Archiwum       Projekt UE       Mapa strony       www.sage.com.pl       www.enova.pl       www.saldeosmart.pl       realizacja InfraNet.pl