SaldeoSmart

system enova
Tradiss > SaldeoSmart
Aplikacja SaldeoSMART jest programem, który wspiera pracę księgowych oraz wspiera zarządzanie dokumentami. Porządkuje komunikację z klientami w przypadku biur rachunkowych, lub z pracownikami w przypadku firm. Jest to wielofunkcyjne i elastyczne narzędzie pracy dla każdego nowoczesnego przedsiębiorstwa. Oszczędza czas i umożliwia całkowicie zdalną pracę.

Saldeo SMART

Pakiety dla biur rachunkowych

  • Asystent biura

celem pakietu jest usprawnienie współpracy pomiędzy biurem rachunkowym  a klientem. Zawiera program do wystawiania faktur i wysyłki do KSeF, dostęp do archiwum faktur kosztowych (i innych dokumentów), moduł e-teczek pracowniczych i rozliczeń finansowych, proste narzędzia do zarządzania pracą pracowników biura

  • Asystent księgowego

pakiet dla biur maksymalnie automatyzujący pracę poprzez OCR (odczytywanie) faktur i wyciągów bankowych, z pełną integracją z Krajowym Systemem e-Faktur (w zakresie wysyłania i pobierania faktur klienta) oraz prostymi narzędziami do zarządzania pracą pracowników biura

  • Specjalista 

zawiera funkcje pakietu Asystent biura i Asystent księgowego oraz uzupełnia je o automatyzację rozliczania transakcji bankowych z fakturami sprzedaży i zakupu, pełną funkcjonalność zarządzania pracą biura oraz raporty analityczne

  • Ekspert

zawiera wszystkie funkcje wszystkich pakietów oraz dodaje moduł do tworzenia własnych obiegów faktur i dokumentów w systemie. Umożliwia obsługę najbardziej wymagających klientów biur rachunkowych. Wraz z zaawansowanymi narzędziami do zarządzania pracą pracowników biura i wymianą komunikacji z klientem pozwala na sprawne prowadzenie profesjonalnego biur lub sieci biur rachunkowych

Pakiety dla firm

  • Twój asystent

pakiet stworzony z myślą o jednoosobowej działalności, bezpłatny, umożliwiający wystawianie do 5 faktur miesięcznie, tworzenie elektronicznego archiwum dokumentów (do 20 miesięcznie) i kontrolę rozliczeń z dostawcami i kontrahentami.

  • Asystent firmy

przeznaczony dla firmy, która szuka prostego i sprawdzonego narzędzia do fakturowania, archiwizacji faktur, dokumentów księgowych oraz kadrowych, zgodnego z wymogami prawnymi i zintegrowanego z KSeF.

  • Specjalista

zawiera funkcje pakietu Asystent firmy oraz uzupełnia je o dostęp do pełnego narzędzia do odczytywania danych z faktur (OCR) i wyciągów bankowych. Zapewnia automatyzację rozliczania transakcji bankowych z fakturami sprzedaży i zakupowymi oraz pełną funkcjonalność zarządzania firmą wraz z  raportami analitycznymi. Pozwala również na obsługę więcej niż jednej firmy w ramach grupy kapitałowej oraz integrację z programem księgowym.

  • Ekspert

zawiera wszystkie funkcje trzech niższych pakietów oraz dodaje moduł do tworzenia własnych elektronicznych obiegów faktur i dokumentów w systemie. To proste i intuicyjne narzędzie zapewnia w pełni elektroniczną pracę na dokumentach oraz wychodzi naprzeciw wymaganiom stawianym przed organizacją w dobie pracy zdalnej. Rozbudowane o narzędzia dla pracowników (podgląd własnej teczki kadrowej czy rejestr otrzymanych zaliczek i poniesionych wydatków) sprawia, że SaldeoSMART przejmuje rolę podstawowego narzędzia do zarządzania firmą.

Interesuje Cię SaldeoSmart?

dots