Symfonia

page-title
Tradiss > Symfonia > Zarządzanie przedsiębiorstwem

Zarządzanie przedsiębiorstwem

 
System Symfonia ERP pozwala na przechowywanie danych o codziennych jednostkowych zadaniach biznesowych w scentralizowanej lokalizacji (środowisku informatycznym), tworząc zarazem powiązania tych procesów (magazynowanie, zarządzanie zamówieniami, łańcuch dostaw, księgowość, obsługę kadr, zaopatrzenie, CRM).

zarzadzanie przedsiebiorstwem

Pozwala to na wgląd w poszczególne obszary organizacji, które można kontrolować i doskonalić, zapewniając zarazem działania zgodne z procedurami wewnętrznymi, oraz przepisami prawa (pracy, podatkowego, rachunkowości). Dostęp do danych w czasie rzeczywistym optymalizuje codzienne operacje i ułatwia prowadzenie przedsiębiorstwa pozwalając współpracować ze wszystkimi działami online. Bieżąca kontrola procesów we wszystkich obszarach przedsiębiorstwa, pozwala na skuteczne zarządzanie a skonsolidowane operacje przekładają się na wzrost konkurencyjności każdego biznesu (zwiększona wydajność i niższe koszty).

Umów się na bezpłatną prezentację

dots