enova365

page-title
Tradiss > enova365 > enova365 CRM

CRM

Organizuje pracę z Klientem i buduje trwałe relacje
z kontrahentami
Moduł enova365 CRM wykorzystywany jest w kreowaniu, zarządzaniu i podtrzymywaniu
relacji z klientami. Dzięki swojej elastyczności może być użytkowany w każdym
przedsiębiorstwie bez względu na wielkość, profil czy branże. Pozwala na budowanie
bazy kontaktów i długotrwałych relacji z kontrahentami, zapewnia łatwy dostęp do
informacji – pełna historia kontaktów w jednym miejscu oraz pozwala na odwzorowanie
procesu sprzedażowego począwszy od szansy sprzedaży po ofertowanie, negocjowanie
czy fakturowanie zakupów m.in. dzięki funkcjonalności lejka sprzedażowego.

crm

Funkcjonalność modułu enova365 CRM:

  • Kontrahenci – umożliwia tworzenie listy kontrahentów, a formularz kontrahenta
    daje wgląd do wszystkich danych o kliencie zebranych w systemie enova365.
  • Zdarzenia i zadania – rejestracja i przyporządkowanie do właściwego
    kontrahenta historii kontaktu oraz zadań do wykonania w przyszłości, można
    je wyróżniać na liście za pomocą mechanizmu kolorowania.
  • Projekty – grupa zadań i zdarzeń odnoszących się do jednego kontrahenta
    realizowana w celu osiągnięcia zdefiniowanego celu.
  • Kampanie – grupa projektów powiązana różnymi kontrahentami mająca wspólny
    cel.
  • Leady – umożliwiają odwzorowanie pierwszej części procesu sprzedażowego
    polegającej na gromadzeniu danych nt. uzyskanych sygnałów sprzedażowych, a
    także ich obróbce mającej na celu doprowadzenie do realizacji Transakcji.
  • Transakcje – odzwierciedlają drugą część procesu sprzedażowego następującą
    po pozytywnym zakwalifikowaniu Leada. Etap ten jest powiązany z obróbką
    Transakcji z wykorzystaniem dokumentów handlowych, które umożliwiają
    oferowanie, negocjowanie, fakturowanie itd.
  • Zasoby – lista wspomagająca zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa
    (np. wyposażenie, maszyny i narzędzia); umożliwia dodanie rezerwacji na
    poszczególnym elemencie w korelacji z Kalendarzem.
  • Teczki – odzwierciedlenie papierowej teczki, w której gromadzone są informacje
    na dowolnie wybrany temat. Teczka może składać się z elementów
    umieszczonych w różnych miejscach w systemie.
  • Moje zadania – lista wyświetla danemu operatorowi zadania, które zostały mu
    przydzielone, jak i zadania, które sam przyporządkował innym użytkownikom.
  • Korespondencja seryjna – umożliwia przygotowanie szablonu listu, a następnie
    wydrukowanie go dla wskazanych kontrahentów w celu realizacji wysyłki pocztą
    tradycyjną lub automatyczne wysłanie pocztą elektroniczną. Korespondencja
    skierowana do poszczególnych kontrahentów jest zapamiętywana jako zdarzenia
    związane z adresatem.
  • Wizytówki – mechanizm porządkujący bazę kontrahentów, wykorzystywany do
    ewidencji kontaktów z potencjalnymi Klientami. W przypadku zmiany statusu
    Klienta na aktywny, wizytówkę można przekształcić do kartoteki kontrahenta,
    zachowując tym samym pełną historię kontaktu.
  • Opiekun kontrahenta – przypisanie kontrahenta do operatora w celu podzielenia
    listy kontrahentów np. pomiędzy przedstawicieli handlowych. Opiekun
    kontrahenta może przyjmować status główny (podstawowy opiekun kontrahenta)
    lub zastępca (osoba, która zastępuje np. w przypadku nieobecności).
  • Kreatory – narzędzie pozwala wprowadzać za pomocą jednego okna dane do
    wielu miejsc w systemie bez konieczności przechodzenia miedzy zakładkami czy
    modułami programu. Funkcjonalność ta związuje w jeden formularz np.
    kampanie, projekty oraz korespondencję seryjną. W module CRM
    kreatory dostępne są zarówno na poziomie listy, jak i formularza projektów.
  • Załączniki – możliwość przechowywania i archiwizowania dokumentów
    związanych z kontrahentami: umowy, oferty, zamówienia, oświadczenia.
    Załączniki mogą mieć dowolny format .pdf, .doc, .xml, .jpg, .png.

Umów się na bezpłatną prezentację

dots