enova365

page-title
Tradiss > enova365 > enova365 Workflow w Pulpitach

enova365 Workflow w Pulpitach

Rozszerzenie funkcjonalności Pulpitu podstawowego(Pracownika, Kontrahenta, Klienta Biura Rachunkowego)
Funkcjonalność enova365 Workflow w Pulpitach sprawia, ze możesz skoncentrować się nad merytorycznym aspektem realizacji czynności, a o kwestie organizacji i delegowania  pracy czy terminy zadba aplikacja. Zminimalizuj prawdopodobieństwo pomyłki pracownika i zautomatyzuj powtarzalne czynności. Workflow w Pulpitach zapewni obsługę wielopoziomowej akceptacji w procesach oraz pozwoli na monitorowanie postępu realizacji sprawy, poprzez śledzenie etapów w procesie.

sprzedaż i crm

Funkcjonalność enova365 Workflow w Pulpitach:
Wykorzystanie Workflow w Pulpitach pozwala na połączenie w ciągi decyzyjne operacji wykonywanych przez użytkowników pulpitów oraz operatorów enova365.
Przykład z wykorzystaniem Pulpitu Pracownika jako Pulpitu podstawowego:
(firma posiada następujące moduły enova365)

  • Kadry Płace w wersji złotej,
  • Pulpit Pracownika,
  • Konfigurator Workflow
  • Workflow w wersji platynowej
  • oraz Workflow w Pulpitach

Użytkownik pulpitu pracownika  wprowadza wniosek o urlop, proces zostaje uruchomiony w momencie składania wniosku przez pracownika. System na podstawie struktury organizacyjnej i obecności w firmie przekazuje wniosek do akceptacji  do właściwego przełożonego lub zastępcy. Ścieżka akceptacji może być dowolnie wielopoziomowa, by w końcu przełożony na właściwym szczeblu zaakceptował wniosek
powodując wprowadzenie nieobecności do kalendarza pracy pracownika. Pracownik może na bieżąco śledzić na jakim etapie i u kogo jest obecnie jego wniosek bez potrzeby angażowania działu HR czy przełożonego.


Umów się na bezpłatną prezentację

dots